Sunday, August 15, 2010

no title.....

salam n happy ramadhan to all...

aku ni dah jarang update blog nih...xder citer menarik sgt nk kongsi kt sini...tp aku tetap syg blog aku nih....

ermm..xlama lg seorg dr kawan karib aku nak kawin...happy for her...sad for me...terasa diri ini ketinggalan lg...da la ramai kawan2 da kawin beranak pinak..aku ni calon pun xjumpa lag...umuq da makin tua...aihhh...xpa la shima sabaq ja la no...ada jodoh nanti xkemana juga..cuma cepat atau lambat ja...
so bila dah ada kawan nak kenduri,kita ni pun sibuk mcm tuan badan...yelah diajak teman g tgk butik2 pengantin..wat survey....terasa mcm nak wat preparation kenduri aku lak..hikss...lambat lagi maa...

bila da pergi satu ke satu butik tu...opkos la ada terselit wedding impian kitakan sendiri nanti...hehhe.....leh gak dok berangan....leh dpt info pasal harga...n konsep up to date n out of date..hehehe...

but before aku nak kawin,make sure la aku nih........1. kuruskan badan
2. bajet da cukup3. bersedia dari segala hal
4. calon mesti memahami aku

hehee.......



.
NanA a.k.a bakal pengantin......(muka teruja jer...)

shima a.k.a aku lerr.....

3 of us......

No comments:

Post a Comment