Wednesday, April 20, 2011

ILSAS agains.....kursus

yippi....
ketika ini aku kt KL...huhuh...apa lg kojenye...kusus laaa....
xder maknanya aku dtg KL utk jalan2...hahahha.

kali ini aku kursus exactly about my routine everyday..senang citer memang keja aku la...so byk gak info aku dapat dari kusus ni..berbaloi-baloi laa...
aku stay at Puchong...myBro house,coz asrama semua da penuh...hahaha...leh claim byk skit..
asyukkk......blik ni terus nak g kaco nathan...suh cptkan payment claim aku..
da pokai ni..nak beli sepasang baju pun xdapt...

KL.....Puchong - Bangi...walaupun jalan xder la jem teruk....tp dok kl bawak keta g keja memang mencabar....semua jalan highway...so keta semua laju2....so kita pun nak terlaju sama...hahaha

ermm...aku aritu dalam mood agak sedih....dan kecewa...cinta hati da jadi milik org lain....huhuhuh
tp xpelah mungkin dia dh jumpa yang terbaik utk diri dia...aku just berdoa dia bahagia...yang penting kami tetap kawan walaupun dia hak milik org lain..
aku suka bila dia selalu ngan aku...aku tahu dia bila ada problem...
so sebaik boleh aku nak dia release dr segalanya..aku sedaya akan tolong apa yang boleh aku tlg...
hhehhee..

No comments:

Post a Comment