Sunday, June 5, 2011

hurrmmm...
lama sgt dah aku xupdate blog nih...bukan apa...bz ngan keja....bz ngan life yg ntah xterurus skang nih...lgpun blog aku nih ada ka org baca...hehehe...hope ada la org baca kan...

ermm...skang ni aku ngah tanggung kerja org...coz org tu bercuti panjang...release tension katanya..so aku memang bz skit laa ngan keja...kena wat 2-3 keja lam satu hari....keja hakiki aku memang dah membuat aku stress....tambah plak nak kena tanggung keja org len...lg la stress....pendek kata...hidup aku memang stresss....n stresss...aku cuba nak ilangkan stress nih...tp lagi aku nak relaease aku lg stress,,hari2 mcm2 perkara terjadi....mcm wat kita lg stress...apa yang boleh org kata...sabaq....yeahh sabaq...tp dah xtersabaq dah aku nih.....tp apapun ni namanya kerja..so aku layankan je lahh....huhuh

aku rasa sblm ni slalu aku cerita pasal mak aku kan....so far keadaaan dia masih lemah sama seperti dulu...xder perubahan....aku ni dah penat ngan keja...emosi tu kadang2 xbrapa nak stabil...aku slalu wat muka kt mak aku..tp aku xniat cmtuh pun..aku kecian kt dia..aku xtau nak tlg cmana...aku doakan mak cept sembuh dan kembali mcm dulu...aku sedey sebab xdpt hiburkan hati mak selepas aku dpt keja...aku selalu berangan,nanti aku da keja...da ada keta sendiri...aku nak bawak mak jalan2 pusing2 makan angin...tp tu semua xkesampaian...elok saja aku dpt keja..mak pun da mula sakit terukk...hanya allah je yang tahuu....

No comments:

Post a Comment