Monday, June 13, 2011

Pertama Kali

hye uols....

meh i nak update blog...err,,,rajin le sgt...
tajuk "pertama kali'...mcm2 kita leh ceritakan about pertama kali..bagai2 benda terjadi adalah yang pertama kali buat kita...betol x??

tp nih i nak citer...pertama kali aku bersua muka dgn 'dia'...opssss....yeah pertama kali aku bersua dgnnya...hati mula berdebar....rasa muka merah padam...ermm...normal ker??
hati mula berdetik dia la pujaanku...walaupun dia tidak tahu apa isi hati ku..namun jauh disudut hati...aku amat menyayanginya...biarlah dalam sendiri aku bermain cinta...biarla aku bertepuk sebelah tangan..yang pasti dia adalah cintaku...

aku sanggup tunggu seberapa lama untuk dia...aku bahagia jika dia bahagia...walaupun dia telah dimiliki..aku tetap menunggu...aku tetap berdoa aku ada dihati dia..aku syg sgt2 kat..
ari2 bagaikan indah tika melihat dirinya....

aku xkisah apa org nak kata...atau dia sendiri pandang aku...aku hanya ada dia dalam hati ini..hanya dia yng berjaya membuka hati aku untuk lelaki....




mungkin juga sama mcm lagu nih....ROSsa



apapun aku berdoa agar hanya terbaek untuk diriku sebagai hambamu....jika ada jodoh alhamdulillah...jika tiada sekalipun..aku masih doakan yang terbaek untuk dirinya..kerna aku saygkan dia...aku mahu dia hidup dalam kebahagiaan........

No comments:

Post a Comment