Monday, February 22, 2010

jiwa kacau lagi.....

salam...

rasanya dah lama xupdate blog ni...rasa mcm malas coz xdak org nak bacer pun..hehehe

tapi xperlah,just untuk nak ingat moment yg best dlam hari2 aku je...
huhu...
ermm...lately mcm2 terjadi kat aku...walaupon aku xkeja lg tp bz ya amat...huhu
tp yg tu later2 la aku kongsi kt sini....
ermm....
berkenaan ngan tajuk aku tu...arghh kiwa kacau....(*again)
biasalah tekana sungguh kalau jiwa kacau melanda....urghh rasa mcm nak larik jer...huhuh
tapi kesabaran dan kecekalan penawar segala..
aku rasa amat tertekan saat aku xdak keja lg nih...sume org nak blame aku in waht ever happen...as usual bukan aku mintak nak jadi mcm ni...life tunggang langgang...kawan2 pun dah ntah kemana...
bukan kawan xnak tlg,tapi aku xtau nak citer cmana??susah nak kongsi masalah yg melibatkan jiwa raga...yelah org leh ckp apa sahaja...kita yang tanggung ni perit bgai dihiris sembilu..huhu
semua ni dah biasa aku alami...tp kalu jadi mesti rasa tertekan..sume benda wat rasa xkena..
alhamdulillah aku dapt solve sumernya...
walaupun lah keja xdapt lg.tp aku akan usahakan...
tunjukkan pada org aku pun boleh..
wakaka......


No comments:

Post a Comment