Friday, February 26, 2010

sayonara COMEY

hermmm...
tanggal 22/februari/2010.....my beloved pet "Comey" was died....xdisangkan hanya bertahan selama 2tahun bersama-sama dgn family aku...dia seekor kucing yang begitu baik,walaupun agak nakal,tp dia baik....aku n family amat sayangkan dia..huh
first,aku ingatkn dia menghilangkan diri,so tgu lah kot2 dia balik,tp xdak gak...dah 3hari...then ayah aku nak g bandar,so masa tgh bawak motor tu,ayah nampak kucing like my comey,so ayah pun tgk betol,n sah la tu comey...dia kena langgar lari...huhuh...ayah blik umah n gtau jumpa comey tepi jalan,so apalagi sebak sgt rasa,yelah benda yang kita syg tetiba dah tiada...sedih sampai aku xlalu nak makan..satu hari aku rasa idup ni dah ilang separuh kekuatan..
"COMEY" juga selalu tempat aku luahkan perasaan,walaupun dia seekor kucing,tp dia memahami segala yang aku luahkan..dia selalu hiburkan aku...ermm ntahlah kan...
selalu benda atau apa2 yang kita sayg seringkali ilang dengan mudah..


comey.....

1 comment:

  1. ape ni ka c mah....kucing asek mati n hilang je...haha...
    well,bila kucing kte da syg tibe2 hilang n mati sure rase sedih...even senakal mana,segedik dan sesombong mane kucing tu....huhu...

    ReplyDelete