Thursday, July 14, 2011

13 Julai 2011

YA ALLAH.....akhirnya kau ambil jua nyawa ibuku....aku redha ya Allah ....aku pasrah dengan ketentuanMu ya ALlah...segalanya adalah qada dan qadar dariMu....tetapi aku masih lemah untuk semua ini...mungkin sekarang aku rasa aku lemah...tp aku cuba untuk kuat demi ayah tersyg....aku nak tabur segala budi aku utk dia..dia adalah satu2 insan yang ada untuk aku bermanja...aku berjanji akan jaga ayah sebaik mungkin...aku akan hormati dan sayangkan dia sepenuh hati aku...

makk....shima sygkan mak...skang mak da pergi tinggalkan shima buat selamanya...shima akan sentiasa merindui saat2 manis bersama mak...mak adalah insan yang paling cekal disisi shima...mak seorang yg kuat...shima kuat kerana mak ada...makkk.......shima mungkin lemah tanpamu disisi....tp shima akan cuba kuatkan semagat....bila shima rindu kat mak nanti shima akan sedekahkan al-fatihah kt mak....shima syg sgt-sgt kt mak.....wpun shima belom bersedia mak pergi tinggalkan shima..namun shima kena akur qada dan qadar allah.....

AL-Fatehah untuk makkk....i love u so muchhhh......i gonna miss u makkk....

2 comments:

  1. innalillahiwaiinnailaihirrajiun...alfatihah utk arwah mak shima. bila meninggal? harap shima sekeluarga tabah dan kuat. banyakkan sedekah utk arwah.

    ReplyDelete
  2. thanks shikin..
    mak meninggal 13/07/2011...

    ReplyDelete