Wednesday, July 6, 2011

Hati Ini

Salam...

adoii....kenapalah hati ini hanya terbuka untuk dia......namun dia bukan untuk aku.....aku rela hati ini terbuka untuk orang lain....biarlah aku bahagia dengan insan yang menyayangi diri aku....sukarnya hanya ALLAH yang tahu.....aku ingin sangat dia berada dalam hidup aku...bersama menyelami bahtera kehidupan akan datang...namun segala takdir dan suratan hanya ALLAH yang tahu.....ntahlaa....ini lah lumrah sebuah perasaan.....seringkali bermain-main....mungkin ada hikmah disebalik semua ini..mungkin ada insan ditakdirkan untuk aku yang jauh lebih baij dari apa yang aku pandang pada dia selama ini....mungkin ada.....aku hanya berdoa ditemukan insan yang dapat menjaga aku dan melindungi aku......ermmm.....

YA ALLAH>......adakah hambamu ini mampu mendapat kebahagian dalam kehidupan....
adakah aku layak untuk disayangi....aku dicintai seperti insan-insan lain...
aku hanya lemah disisimu...aku hanya hambamu....
aku hanya berdoa agar kau pertemukan seorang insan seorang suami bagi diri aku...
hanya kau mengetahui segalanya.....
aMInnn......

No comments:

Post a Comment