Monday, July 11, 2011

YA ALLAH YA ALLAH

YA Allah byk kah dosaku kepada mu...pelbagai ujian kau berikan....
aku mohon ampun.....aku bertaubat kepada Mu ya Allah...aku tahu aku hamba yang degil atas segala suruhanMu yaALLAh......

namun hanya kepadaMu aku memohon....kau kembalikan lah keluargaku seperti dulu....aku xsanggup kehilangan segalnaya dalam usia mudaku.....Ya ALlah kau maha mendengar......kau dengarkan lah segala rayuan dan harapan aku ni yaALLAh....

aku sedar aku bukan hamba yang baik disisiMu ya ALLAh...namun aku masih mengharapkan kehadratMu ya ALLAh....

aku xsanggup kehilangan insan yang paling aku sayangi...aku xsanggup tgk dia derita..aku tahu aku bukan ank yang baik....bukan anak solehah...tp aku sebagai anak....ada jua perasaan sayang yang termat kepada insan yng melahirkan aku keduniaMU nni YaALLAh....aku sakit bila tgk dia derita..namun aku keras hati...aku xmahu dia nampak kesedihan aku...aku cuba kuatkan semngat...tp aku lemah bila ada bersama dia...hanya kau yang mengetahui.....ya aku mengaku,,,kadang2 aku meluat..namun bila aku tatap muka dia..aku sayu.....titisan air jernih mula mengalir...aku sedih....aku rindu Ya ALLAH.....aku nak kuat....tp aku lemah ya ALLAH...dia tempat aku bergantung...tempat menumpang kasih...tempat aku bermanja....namun skang dia tak berdaya....aku rindukan sgt2 waktu dia masih kuat dan kau berikan dia kekuatan untk mengharungi penyakitnya yaALLAh...namun kini kau berikan dugaan....namun aku xpernah marah kepadaMU ya ALLAh...aku tahu sebaliknya ada hikamah yang engkau sampaikan...aku redha...namu hati kecilku tidak dapat menahan sebak.....sedih ......aku syangkan Mak sgt-sgt....
aku bukan xnak bantu dia...tp aku takut bila kau ambil nyawa dia...aku xdapat menanggung rindu...biarlah aku menahan kesedihan ini seorang diri......

YaALLAh aku pohon kepadamU kau sembuhkanlah penyakit ibuku.....kau berikan dia peluang ya ALLAh.....YaALLah kau ampuni la segala dosa ibuku yA ALLAH.......

AMeenn...

No comments:

Post a Comment