Sunday, July 17, 2011

Day 3 Whitout MaK

ermmm....17hb.....da 3hari masa berlalu...dan mlm utk tahlil mak pun da selesai utk 3mlm berturut-turut...thanks to all familys,member for wishes n support us....korang adalah penguat smgt aku...tanpa korang aku lemah...

RiNDU...SeDIh....biasalah kan..bukan mudah utk kita melupakan org yg kita syg dalam sekelip mata..apatah lagi aku bersama-sama dia setiap hari...dan kini dia dah xder utk selamanya...yer aku terasa kehilangan dan kesunyian yg asing bg aku....wpun aku cuba kuatkan hati utk tabah...tp adakala terpandang tmpt tdo dia..mulalah air mata ni nak titis....bila dok sorang2 pasti sunyi tu lebih lg terasa....

aku xtahu cmana aku nak sambut posa tahun ni tanpa mak disisi...pasti aku rindu saat dia kejutkan aku utk bangun sahur,....masakkan berbuka dan bersahur yang selalu dia masak...YA ALLAH aku xtahu aku kuat atau tidak utk semua itu....pastinya kerinduan dan kesedihan bercampur baurr...

adoii.......

No comments:

Post a Comment