Monday, April 26, 2010

h-a-p-p-y + e-x-c-i-t-e-d + s-a-d

what u expect with my entry title??

first of all,i wanna to share the happy news i got. what is it? hahahaha
kegembiraan adalah aku dah dapt offer keje dengan TNB KL....waa quite interesting kan....i'm so happy...lama tau tgu nak dpt diz offer....sebagai kesabaran aku menunggu,diz is my happy news...

the excited one,of coz la about the happy news kan....memang terasa excited coz dpt bekerja semula...dan no more kesengsaraan dalam my life..hakhakaha....

BUT


i'm feel so sad suddenly when i think about my parent n myCat....huhuhu....yelah mana xsedihnya...selama 2tahun ni aku stay kt Penang n never go anywhere...so hati ni dah mula rasa sayang nak tinggal kan penang negeri terchenta...waghahaa...really??of coz yess.....i was grow up here....
yang paling buatkan hati ini sedih bila pikiaq about my mom...she no well as before...i feel so touch bila tgk dia..mak dah xmcm dulu2....selalu sakit....mak xkuat mcm dulu...semua keja aku kena tolong...nanti aku keja jauh sape nak jaga mak aku...ayah!!...ayah pun xsihat mcm dulu....veryy poor to them....tp kalu fikir balik,keja tu my future....arghhhh......what to do? accept or not?

my parent give alot support for me....them let me go...but heart still no ready to leave them..hanya ALLAH jer yg tahu perasaan aku skang ni...segala2 bermain dalam pikiran aku...ish ishishhssssssss

apa yang aku leh wat ialah berdoa mintak petunjuk dan jalan semudah yang mungkin abgi segala keputusan aku.....


ermmmm.....sabar ada lg aroud 4days to thinking....hehee:)


No comments:

Post a Comment