Monday, April 5, 2010

myBFF Eng@gment d@y

salam.....
3rd April 2010....dah lg sorang BFf aku disunting jd tunangan orang....COngratulation to her...semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin....

aku haPPy sangat tengok member aku semua dah beralih satu fasa ke satu fasa...tp aku xnafikan dalam masa yg sama aku sedih gak...yelah memikirkan diri sendiri membuatkan aku sedih...huuh(alamk teremO laks) rileks la shima...masa ko akn tiba gak nanti...
so early in da morning aku dah kuar, ct amyna mai aku....then amik pjah...then terus ke rumah nana...so sampai umah nana..kami breakfast dulu...makan bihun goreng..thanks to nana family's...

pastu kami gerak g kedai make up...cantik sgt kakak tu make up nana....look so pretty..hehehe

pastu blik ke rumah nana...posing dulu..tgu pihak lelaki mai...hehe

ermm..happy for nana again.....ptg jugak la kami blik...very da tired....but happy + sad...sedih kerana nana da jd tunangan org....segala teka teki terjawab...nana ko memang tau...wat org haru biru...hahahaha

whatever nana n her fiance very the cool n kelakau couple...
ni aku upload skit gambar time tu.....

ctamyna++pjah++(NANA)++aku


princess of the day....nana


me + nana

1 comment:

  1. waa...nama ku di eja glemer.. ahah tq cmah, i like.. ;p

    nana tu memang. abes suma org terkena ngn dia. wonder dia nk tunang ngn sapa. nakai betul budak tu... heeppppp....

    ReplyDelete