Sunday, April 4, 2010

huh!! nEw LappY>>>ToShiBa

perghh....
.dah berabuk blog den ni ha...lama sungguh xupdate...sebab kawan2 dah komplain asyik dok entry lama...so malm ni aku merajinkan lah diri menghupdate blog ni...
actually bukan xnak update,tp xdak idea...byk citer nak story....tp tula..masa xizinkan..

oklah,byk betol dok membebel...ahakss..
TosHiba wif mw now....ahahaha....aku dapat lappy baru.....thanks to God...adanya lappy baru ni semangat lah skit aku nak wat keja...lappy lama tuh ntah la nak ckp...suka sgt nak mati tetiba...lgpun kalu guna lama2 confirm leh jd oven...hehehe....bak kata lecturer aku dulu...laptop ni boleh wat goreng telor...hahaha....tp memang betol..panas nyer memang teramat panas,.,,hehe

so aku pun beli lah laptop baru.....hehe.....ni ada lah skit pic my new lappy.....


dalam kotak lg....hehehe


toshiba....>>>


my new lappy.....==new baby

huhu.....nilah my baby....akan ku jaga dirimu sebaik mungkin ....


No comments:

Post a Comment