Wednesday, April 21, 2010

hmmmmm....

aih......nak ngeluh panjang-panjang.......ahhhhhh...uhhh...aihh....hmmmmm

tapi knp eks....aku rasakan ada something xder dalam family aku...yaa aku ada family yg happy....but ada something yg kurang ....tp tu aku xtau nak describe mcmana...yeah..i love alot my family.....but sometime aku rasa benci dgn apa yg aku ada skang ni....
aku xtau knp? aku suka tgk family org lain...aku nak family aku mcm tu jugak...tp mungkin aku xkkan dapat sampai bila2...arghhh.....lupakan je la shimah....apa yg aku ada skang pun dah cukup....

TAPI aku nak lebih dr apa yg ada skang ni.....tp bagaimana eh.....

ntah la kan.....hope oneday nanti aku akan dapat semua yg aku idamkan...

knp adik beradik org lain boleh happy...boleh gurau senda....even ngan adik beradik in-law pun leh jd mcm family sendiri...tp tidak pada aku.,...masih ada jurang antara kakak2 ipar aku...aku dh cuba nak jd peramah,tegur sana sini...tp still xleh nak rapat..
aku dah la xder kakak...so aku nak cuba jadikan sis in law aku mcm kakak aku sendiri... leh kongsi segala duka suka aku....tp tu cuma impian jerkk....tgl harapan jerk laaa....huhh...very sad..

2 comments:

  1. eh ko baru tau ker??tp aku baru je la berjinak2...ko tu dah expert blogger...hehehe
    wehh2...nanti aku keja kl ,leh jumpa ko kann....hehehe

    ReplyDelete